die aandeelpryse goedkope uggs
نوشته شده توسط : replica louis vuitton bags

Jou vrou of 'n vriend is. Mnr. Jannie Mouton, die sakeman agter die suksesvolle finansiledienstemaatskappy PSG, het op 'n praatjie oor sy boek En toe fire hulle my di raad canada goose jassen goedkoop gegee aan mense wat hul werk verloor. Hoewel hy kwistig is satisfied sy raad, is hy suinig satisfied inligting oor die werklike rede waarom hy afgedank is. Om uit te vind of daar 'n ware bekentenis is in die boek, wat verlede jaar op die winkelrakke verskyn het, sal 'n mens dit maar moet lees. goedkope woolrich jassen Wat wel duidelik was, is dat die gehoor, meestal sakelui, aan di Stellenbosse beleggingswysgeer se lippe gehang het. Satisfied sy dro humor en Carnarvon uitspraak het hy vir enkele vermaaklike oomblikke gesorg. Sy belangstelling in aandele het al op skool start. "My pa het in die aandelemark bel van goedkope uggs outlet Carnarvon af," vertel hy. "My werk was om uggs outlet nederland na die aandeelpryse goedkope uggs oor die radio te luister . . . ek het elke aandeel se nommer en prys geken." Hy was een van die stigterlede van die aandelemakelaar SMK (wat vir die drie vriende Johan Senekal, Mouton en Jannie Kitshoff staan), waar hy uiteindelik afgedank is. Die onderneming is van 1982 tot 1995 van die 42ste grootste ten opsigte van markaandeel, wat gegrond was op die getal verhandelinge, tot vyfde grootste firma opgebou. Een n die ander notering is deur hulle behartig. Volgens hom het SMK meer noterings gehanteer as al die ander firmas saam. Dit het ingesluit RMB, Richemont, Mediclinic en Naspers. SMK het 20 vennote gehad en hy was die uitvoerende hoof toe hy "op 'n dag soos enige ander in Johannesburg afgedank is". Dit was 3 Augustus 1995. Die wreld het om hom ingetuimel. "Ek het my maatskappy verloor, en my vriende, en ek was 48 jaar oud en het my selfvertroue verloor. "Dit is wat 'n mens 'n waterskeidingsoomblik in jou lewe noem." Hy kon net aan sy vrou vertel hy is afgedank. Vir ander het hy dit geheim gehou. "Ek was verward, kon nie helder dink nie, en was depressief." N 'n paar maande het hy egter besef "die toekoms is in sy hande". "As jy eendag werkloos is, is my raad: 'Kry vir jouself 'n kantoor en ry elke dag kantoor toe sodat jy ten minste opstaan . . . en kry vir jou 'n klankbord, of dit jou vrou of vriend is, jy moet met mense praat'." Nog raad is: "Ken jouself, en doen 'n ontleding van jou sterk en swak punte. Toe ek daarmee start, het ek nie gedink ek het swak punte nie, maar ek moes uiteindelik aanvaar dat ek afgedank is en dat daar moes iets fout was satisfied my. "Ek magazine dalk te ambisieus gewees het en nie goed genoeg gewees het teenoor mense nie en te aggressief goed soos dt werk nie in 'n maatskappy nie. Dit werk nooit, selfs nie in 'n huwelik nie. Jy moet aan ander mense as jou





:: برچسب‌ها: goedkope canada goose jassen,goedkope canada goose jas,canada goose jassen goedkoop ,
:: بازدید از این مطلب : 888
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: